dolanmaca, belgelemece, ifşa etmece!

bıdı bıdı bıdı....

27 Şubat 2012 Pazartesi

27.02.2012 tarihli gazetelerin ilk sayfaları. Birileri gazetelere haber versin dün bir şey oldu....

26.02.2012 tarihinde epey büyük bir olay oldu aslında, değil mi?
Evime kapanmış sessiz sakin otururken, sadece okuduklarımla duymuş kadar oldum ırkçı, faşist homurtuları. Bir gece ansızın gelebiliriz derken?? Ne zaman gittiniz ki, allah kahretsin! Hep tepemizdesiniz zaten! Neyse...
Sonra bugün oldu. Çok kararlıydım hiçbir gazeteye bakmamaya. Ama twitter sağolsun! Çalışkan gazeteciler sağolsun! Bir kaç gazetenin birinci sayfasını derlemiş, tweet atmışlar. Buyur burdan yak. Meraklıya bu yapılır mı? Buyrun işte, sonuçta haklı çıktım. Hiçbir gazeteye bakmamalı, twitter'dan alıp haberi hayatıma devam etmeliydim! Olmadı, yapmadım, allah beni ne etsin!
Dün birileri ermeni ve kürt halkına nefret kustu, hakaret etti, haberimiz var mı?
Birileri??
Binlerce kişi!
Haberimiz var, allahtan ana akım medyadan almıyoruz artık haberi!

Ve Birinci Sayfadan Haber Verenlerin Başlıkları:

Milliyet: "20 Yıl Sonra Hocalı İçin Adalet Çağrısı"
Hürriyet: "Hocalı Yürüyüşü" (buna güldüm, ne yalan söyleyeyim! bir trekking hikayesi falan anlatacak zahar!)
Yeni Şafak: "Hocalı Katliamını Unutmadık"
Akşam: "Hocalı'ya Bakanlı Protesto"
Haber Türk: "Hocalı Katliamına Taksimde Protesto"
Posta: " Hocalı Katliamına Gergin Protesto" (postadan beklentimin üzerinde, en azından bir olumsuzluk iması...ama 19. sayfada neler yazıyor bilemiyorum)
Sözcü: "Hocalı Katliamı için Dev Protesto"
Zaman: "Hocalı Katliamına 20. yılında büyük protesto"
Bugün: "Hocalı'nın kalbi Taksim'de attı" (kaç tane Hocalı katliamında kaynaklı doğrudan mağdur insan vardı acaba orada? gerçek bir merak sorusu...ucuz kahramanlık kolay bir şey çünkü)
Radikal: " Bir gece ansızınlı protesto"
Şahsen dedim ki, daha "light" olamazmışsın radikal! bir şey der gibi ama hiçbir şey demeyen!
Taraf: "Hepiniz Ermenisiniz, Hepiniz Piçsiniz"
İlk bakışta cesur görünen ama naptın yine ya dedirten...taraf yani....al sen manşete taşı bu lanet sloganı, eh bravo yani...
Cumhuriyet: "Katliamın 20. yılında Binlerce Kişi Yürüdü"
peh! yürüdü tabi canım...yahu zavallı türk "solu". sırf öyle gelmiş gidiyor diye cumhuriyet okumak zorunda! üzülüyor insan tabi...bence sosyal çevrenize çaktırmadan gizli gizli başka şeyler de okuyun, bir şey olmaz ya, korkmayın...

BİRGÜN: "IRKÇI NEFRET YÜRÜYÜŞÜ"
nokta.


"nokta." dedim ama, hep ekleyecek bir şey oluyor, etkili bir bitiş yapamıyorum hiç! söyleyeyim dedim, bir gün reklamı yapmıyorum bu arada:) en az okuduğum gazete aslında ama budur dün olanların hakkı, kalın kalın, üstüne basa basa!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder