dolanmaca, belgelemece, ifşa etmece!

bıdı bıdı bıdı....

17 Ocak 2010 Pazar

t-shirt

"şehir değiştirmek kıyafet değiştirmek gibi.." düşüncesi kafamda hep.. nedendir bilemedim. şehir değiştirince kendime ait olmayan kıyafetler giydiğimden mi acaba.. ya da o kıyafetlerin üstümde yarattığı kimlik değişiminden mi.. kimlik değil de kişilik ya da.. insan içinde tek bir kişilik barındırmıyor olsa gerek o zaman.. bilinç ile bilinç altı arasındaki gerginlik çok defa bünye içerisinde yaşanan gerilimlerin bir göstergesi olabilir o zaman.. özgür bırakma kendince.. özgür bırakılma isteğince..
peki ya değiştirdiklerin sonra ne oluyor?? geri mi dönüyor yerine, o baskıların altına yaşadığı belki de noktaya?? durumdan duruma değişir herhalde.. bende dönmedi sanki değiştirdiğim kıyafeti aldım getirdim eski alışkanlıklara, hala giymedim tekrar.. havalar soğudu, sıcak olsaydı giyerdim gibi.. unutulmuş gibi değil de beklemeye alınmış gibi.. onun üstüne aldığım kolyeyi, yüzüğü hala takıyorum.. bir anlamı olmalı..
geçen günün anlamını ise başka biri daha güzel anlatmış ama..

1 yorum:

  1. undressing architecture ı hatırlıyor musun??? hani modernite...sanat gyindikçe mimarlık soyundu falan...aklıma o geldi:)))

    YanıtlaSil